Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində canlı əlaqə zamanı 21100 müraciət cavablandırılıb

Posted by

Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində canlı əlaqə zamanı 21100 müraciət cavablandırılıbVergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində canlı əlaqə zamanı 21100 müraciət cavablandırılıb

Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində canlı əlaqə zamanı 21100 müraciət cavablandırılıb

Aprel ayında Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzində canlı əlaqə zamanı 21100 müraciət cavablandırılıb.

 

Nazirliyin analitik informasiya şöbəsindən AZƏRTAC-a bildiriblər ki, vergi ödəyiciləri 2879 dəfə vergi borcu, 1304 dəfə isə vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün səsli menyu xidmətindən istifadə edib. Onlara 136474, o cümlədən 134399 qısa və 2075 ikitərəfli mesaj göndərilib. Aprel ayında Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə 339899 daxilolma qeydə alınıb.

 

AzərTac.az